Regulamin korzystania z Usług Active Therapy Studio

Postanowienia ogólne

  1. Regulamin określa w szczególności zasady świadczenia i korzystania z Usług oferowanych przez FIT.DONKA NIP: 5273011608, REGON: 522629455 adres siedziby: ul. Szkolna 143A 42-100 Kłobuck, zasady zawierania i wykonywania umów sprzedaży, obowiązki i prawa Klienta i Usługodawcy oraz zasady postępowania reklamacyjnego.
  2. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu, zasad przechowywania danych osobowych oraz Oferty.
  3. Określenia użyte w niniejszym regulaminie:
  1. Regulamin – niniejszy regulamin świadczenia Usług w ramach strony https://www.activetherapystudio.pl
  2. Usługodawca – należy przez to rozumieć FIT.DONKA NIP: 5273011608, REGON: 522629455 adres siedziby: Szkolna 143A 42-100 Kłobuck,
  3. Klient: osoba fizyczna, pełnoletnia, osoba prawna lub jednostka organizacyjna posiadająca zdolność do czynności prawnych, korzystająca z Usług Usługodawcy, 
    a także przedsiębiorca któremu Kodeks Cywilny przyznaje prawa Konsumenta. 
  4. Klientem może być także osoba niepełnoletnia, ale zawsze w towarzystwie i za zgodą osoby pełnoletniej.
  5. Usługa– produkty dostępne na stronie Usługodawcy https://www.activetherapystudio.pl
  6. Umowa – Umowa o świadczenie Usługi zawarta między Klientem a Usługodawcą w ramach prowadzonej przez niego działalności gospodarczej polegająca w szczególności na poradnictwie żywieniowym, treningowym i dietetycznym oraz wszelkie Usługi powiązane z przedmiotem działalności Usługodawcy, według cen znajdujących się na stronie https://www.activetherapystudio.pl lub według ustaleń Klienta z Usługodawcą;
  7. Konsument- Klient będący osobą fizyczną, który dokonuje z Usługodawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową
  8. Oferta- oferta Usługodawcy dostępna w zakładce: OFERTA
  1. Usługodawca działa z poszanowaniem praw Klienta, zasadami etyki i poufności;
  2. Regulamin dotyczy Usług udzielanych online.
  3. Informacje o sposobie przechowywania danych osobowych znajdują się w zakładce Polityka prywatności (link).
  4. Klient przyjmuje do wiadomości, że Usługi świadczone przez Usługodawcę nie dają gwarancji odniesienia przez Klienta oczekiwanego efektu, z racji na złożoność czynników mających wpływ na końcowy efekt porad. Klient przyjmuje do wiadomości, że konsultacje i Usługi udzielane przez pracowników Usługodawcy są oparte na indywidualnej interpretacji stanu zdrowia danego Klienta, na podstawie analizy badań, udzielonych informacji przez pacjenta, wypełnionego formularza. Klient zobowiązuje się do udzielania prawdziwych odpowiedzi i nie zatajaniu jakichkolwiek istotnych informacji na temat Jego stanu zdrowia.
  5. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki nieprawidłowego i/lub wybiórczego wykonywania planu treningowego, stosowania diety, zaleceń i/lub suplementacji.
  6. Usługodawca jest zobowiązany do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji, które nabył w związku ze świadczeniem Usług.
  7. Ryzyko wystąpienia efektów ubocznych jest znikome, jednak Usługodawca nie jest w stanie przewidzieć wszystkich możliwych przeciwwskazań przy stosowaniu danej suplementacji i sposobu żywienia, dlatego Usługodawca nie bierze odpowiedzialności za negatywne skutki ich stosowania. 
  8. Wszystkie informacje, które Usługodawca uzyskuje w trakcie świadczenia Usług dla Klienta, objęte są tajemnicą bezterminowo i nie są przekazywane osobom trzecim.

Zasady składania i realizacji Usług

  1. Usługodawca oferuje różne warianty współpracy:
  1. Plan treningowy + jadłospis
  2. Plan treningowy + plan dietetyczny
  3. Plan treningowy
  4. Jadłospis
  5. Plan dietetyczny

Szczegóły dotyczące poszczególnych pakietów oraz realizacji współpracy znajdują się na stronie
w zakładce “Oferta”

  1. Dokonanie przez Klienta opłaty, jest równoznaczne z zawarciem Umowy. Zawierając umowę, Klient oświadcza, że zapoznał się z niniejszym Regulaminem, Ofertą, zasadami przetwarzania danych opisanymi w polityce prywatności i je akceptuje.
  2. Usługodawca nie świadczy działalności leczniczej w rozumieniu ustawy o działalności leczniczej. Usługi świadczone przez Usługodawcę nie stanowią diagnozy lekarskiej ani konsultacji medycznej.
  3. Każda Usługa i wytworzone w związku z nią informacje są indywidualnie przygotowane dla danego Klienta w związku z zawarciem Umowy, informacje stanowią własność intelektualną Usługodawcy i są odpowiednio chronione. Usługi przeznaczone są wyłącznie na użytek własny Klienta i rozpowszechnianie, kopiowanie, odsprzedawanie, jak również udostępnianie jest zabronione.
  4. Wszystkie oferowane Usługi mają charakter utworu i podlegają ochronie, która jest przewidziana w ustawie o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 90 poz. 631).
  5. Usługi i utwory dostępne na stronie https://www.activetherapystudio.pl oraz te otrzymane przez Klienta stanowią przedmiot praw autorskich przysługujących Usługodawcy lub podmiotom trzecim i podlegają ochronie wynikającej z ustawą z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 1994 r., Nr 2, poz. 23 ze zm.).
  6. Klient zobowiązuje się dołożyć należytej staranności, aby treści zakupionej Usługi nie zostały ujawnione osobom niepowołanym.
  7. Klient zobowiązany jest do korzystania z Usług wyłącznie zgodnie z Regulaminem, obowiązującymi przepisami prawa oraz dobrymi obyczajami.
  8. Klient, który wyraża wolę skorzystania z Usług, w tym konsultacji za pośrednictwem komunikatorów internetowych  takich jak WhatsApp powinien posiadać odpowiednie wyposażenie techniczne, które umożliwi Klientowi dostęp do Internetu, posiadać odpowiednią jakość połączenia umożliwiającą transmisję danych, posiadać przeglądarkę internetową (oprogramowanie do przeglądania treści dostępnych w sieci internetowej), aktywne i prawidłowo skonfigurowane konto poczty e-mail, oprogramowanie komputerowe obsługujące pliki danego rodzaju, w szczególności takich jak: .pdf, .doc, .docx, .txt, .jpg.
  9. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości korzystania z oferowanych Usług spowodowany wadliwym funkcjonowaniem systemów teleinformatycznych lub telekomunikacyjnych Klienta lub Usługodawcy, a także za szkody powstałe z powodu wadliwego funkcjonowania urządzeń lub oprogramowania.
  10. Połączenia za pośrednictwem komunikatorów Usługodawcy z Klientami mogą być utrwalane.
  11. Nabycie Usługi przez Klienta wymaga uiszczenia opłaty oraz wypełnienia otrzymanych od Usługodawcy formularzy, wysyłanych na adres mailowy Klienta, podany podczas zamówienia Usługi.
  12. Informacje jakich udziela Klient powinny być szczegółowe i zgodne z prawdą.
  13. W określonych przypadkach może zaistnieć potrzeba wykonania przez Klienta na swój koszt zalecanych przez Usługodawcę badań laboratoryjnych.
  14. Wypełnione formularze i inne niezbędne pliki (np. wyniki badań laboratoryjnych) Klient odsyła na adres mailowy Usługodawcy activetherapystudio@gmail.com Na ich podstawie Usługodawca opracuje indywidualny produkt zgodnie z dokonanym zamówieniem. Jeżeli podane przez Klienta dane są niewystarczające do wykonania Usługi  Usługodawca może zalecić wykonanie dodatkowych badań lub poprosić o dodatkowe informacje.
  15. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za błędy w przygotowanym planie żywieniowym, planie treningowym, zaleceniach dietetycznych bądź suplementacji, powstałe na skutek niepełnego bądź niezgodnego z prawdą wypełnienia przez Klienta formularzy otrzymanych od Usługodawcy.
  16. W przypadku Usługi, plany żywieniowe, plany treningowe, zalecenia żywieniowe oraz ewentualna suplementacja wysyłane są drogą mailową na adres e-mail Klienta do 
    7 dni roboczych po otrzymaniu wypełnionych plików i uiszczeniu opłaty za Usługę.
  17. W przypadku odmowy wykonania sugerowanych przez Usługodawcę badań, Usługodawca ma prawo zakończyć współpracę z Klientem. Opłaty pobrane od Klienta nie podlegają zwrotowi.
  18. Usługodawca jest dyspozycyjny dla Klienta poprzez komunikator WhatsApp wyłącznie
    w sprawach związanych z daną usługą przez okres obowiązywania zakupionej Usługi oraz w jej zakresie.
  19. Klient przyjmuje do wiadomości, że oferowane Usługi są procesem złożonym
    i długotrwałym. Zalecenia, plany żywieniowe oraz plany treningowe nie są przeznaczone do dożywotniego stosowania i są dostosowane do stanu zdrowia Klienta zgodnie z wiedzą Usługodawcy z ostatniej konsultacji. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za dłuższe stosowanie zaleceń i planu dietetycznego bez kontroli Usługodawcy.

Opłaty

  1. Wszystkich Klientów obowiązuje cennik umieszczony na stronie Usługodawcy
    w zakładce Sklep pod adresem: https://www.activetherapystudio.pl/sklep/ Podane ceny są cenami brutto.
  2. W przypadku zaakceptowania Oferty przez Klienta i decyzji o skorzystaniu z określonej Usługi lub pakietu, Klient jest zobowiązany dokonać płatności zgodnie z cennikiem. Płatność odbywa się drogą elektroniczną poprzez przelew bankowy na rachunek bankowy Usługodawcy:

NR RACHUNKU BANKOWEGO: 14 1140 2004 0000 3702 8263 4391

  1. Jeśli Klient zdecydował się na oferowane Usługi/Usługę oraz dokonał płatności za pomocą systemu płatności elektronicznej, następnie zobowiązany jest do wypełnienia formularzy udostępnionych przez Usługodawcę oraz ewentualnego wykonania zleconych badań laboratoryjnych, a następnie wysłanie wypełnionych  formularzy oraz ewentualne wyniki badań na adres e-mail Usługodawcy.
  2. Dokonanie przez Klienta opłaty, zgodnie z cennikiem wynikającym z Oferty jest równoznaczne z zawarciem Umowy na wybraną i opłaconą Usługę z Oferty. Zawierając Umowę, Klient oświadcza, że zapoznał się także z Regulaminem, zasadami przetwarzania danych zawartych w Polityce Prywatności i akceptuje wszystkie postanowienia.
  3. W przypadku braku płatności zamówienie uznaje się za nieważne.
  4. Przedłużenie Umowy na wybraną przez Klienta Usługę następuję w wyniku dokonania płatności za określoną Usługę zgodnie z obowiązującym cennikiem. Przedłużenie Umowy następuję o okres opłacony przez Klienta zgodnie z aktualnym Cennikiem.

Odstąpienie, wypowiedzenie

  1. Konsument oraz przedsiębiorca któremu Kodeks Cywilny przyznaje prawa Konsumenta ma prawo odstąpić od umowy z Usługodawcą w terminie 14 dni od dnia złożenia zamówienia na usługę zawieraną na odległość bez podawania przyczyny i ponoszenia kosztów z wyjątkiem kosztów określonych w ustawie z dnia 24 czerwca 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827). Do zachowania terminu odstąpienia należy wysłać przed upływem terminu 14 od daty złożenia zamówienia.
  2. Chwilą rozpoczęcia świadczenia jest aktywowanie dostępu do treści wysyłki wiadomości oraz doręczenie Klientowi wiadomości e-mail z instrukcją uzyskania dostępu do treści cyfrowych w ramach konta na stronie. (jeżeli tak będzie wyglądać proces)
  3. Dostęp do treści cyfrowych zostanie udzielony po potwierdzeniu otrzymania płatności przez Usługodawcę. 
  1. Z chwilą aktywowania dostępu do treści cyfrowych wysyłki wiadomości, o której mowa
    w ust. 2 powyżej, treści cyfrowe objęte przedmiotem zamówienia uważa się za dostarczone w całości Klientowi.
  2. W odniesieniu do gotowych jadłospisów online i innych produktów elektronicznych nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy oraz zwrotu produktu zgodnie
    z postanowieniami niniejszego regulaminu.
  3. Konsument nie może odstąpić od umowy, której przedmiotem jest indywidualny plan dietetyczny przygotowany w celu zaspokojenia zindywidualizowanych potrzeb żywieniowych i zdrowotnych konsumenta zgodnie z art. 38 pkt 3 ustawy o prawach konsumenta).
  4. Oświadczenie należy złożyć w formie pisemnej i wysłać:
  1. na adres mailowy: activetherapystudio@gmail.com
  1. Konsument może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od Umowy, który stanowi Załącznik nr 1 do Regulaminu. Skorzystanie z formularza nie jest jednak obowiązkowe.
  2. Jeżeli Konsument wyraził zgodę na wykonanie Usługi przed upływem terminu odstąpienia od Umowy to również może odstąpić od Umowy, ale spoczywa na nim obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia.
  3. Jeżeli przed upływem terminu odstąpienia od Umowy Konsument wyraził zgodę na wykonanie Usługi, Konsument traci prawo odstąpienia od Umowy z chwilą pełnego wykonania Umowy przez Usługodawcę.
  4. W przypadku upłynięcia 14 dni od zawarcia umowy na usługę, Konsument traci prawo do odstąpienia od umowy.
  5. W razie odstąpienia od Umowy jest ona uważana za niezawartą, a Konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co Strony świadczyły w wykonaniu Umowy, ulega zwrotowi w naturze, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
  6. Każda ze Stron może złożyć wypowiedzenie Umowy z jednomiesięcznym terminem wypowiedzenia , w przypadku Klienta na:
  1. adres e-mail: activetherapystudio@gmail.com

w przypadku Usługodawcy:

  1. na adres poczty e-mail podanej do kontaktu przez Klienta.
  1. Postanowienia niniejszego paragrafu dotyczą również Przedsiębiorcy któremu przepisy prawa cywilnego nadają częściowo prawa konsumentów. 

Reklamacje

  1. Usługodawca ma obowiązek dostarczyć Klientowi usługi oraz treść cyfrową wolną od wad.
  2. Klient może złożyć reklamację w formie pisemnej do 7 dni od dnia otrzymania Usługi – w rozpatrywaniu terminu pod uwagę brana jest data stempla pocztowego, lub datę wpłynięcia na pocztę elektroniczną Usługodawcy.
  3. Reklamacje należy złożyć w formie pisemnej i wysłać:
  1. na adres e-mail: activetherapystudio@gmail.com
  1. Reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko Klienta, dane pozwalające zidentyfikować transakcję lub usługę (np. data transakcji), zakres reklamacji i przyczyna zgłoszenia, dane kontaktowe umożliwiające kontakt z Klientem po rozpatrzeniu reklamacji i podpis Klienta.
  2. Reklamacje dotyczące Usług świadczonych przez Usługodawcę rozpatrywane są indywidualnie w terminie 14 dni od dnia doręczenia zgłoszenia reklamacyjnego.
    W przypadku braku danych wskazanych w ust. 3 niniejszego paragrafu Usługodawca zwróci się do Klienta, nie później niż w przeciągu 5 dni od dnia zgłoszenia, o jego uzupełnienie.
  3. Termin na rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę wynosi 14 dni od dnia otrzymania kompletnego zgłoszenia, zawierającego elementy wskazane w ust. 3 W przypadku reklamacji niezawierających elementów wskazanych w ust. 3 termin ten biegnie od dnia otrzymania uzupełnionej reklamacji przez Usługodawcę.
  4. Usługodawca udziela odpowiedzi na reklamacje za pośrednictwem poczty e-mail, na adres e-mail, z którego została ona zgłoszona lub który został wskazany w treści reklamacji.
  5. W przypadku gdy reklamacja Klienta zostanie uznana za zasadną, Usługodawca może zaoferować Klientowi inną formę wykonania Usługi, wymienić usługę na inną usługę o tej samej wartości co reklamowana przez Klienta Usługa, lub zwrócić Klientowi część lub całość wniesionej przez Klienta opłaty. Zaniechanie udzielenia odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od momentu jej zgłoszenia traktowane jest jako uwzględnienie reklamacji.
  6. Usługi nie zastępują bezpośredniej wizyty u lekarza.  Jeżeli istnieją wątpliwości co do stanu zdrowia oraz ewentualnych przeciwwskazań do stosowania zaleceń dietetyka i/lub trenera personalnego na którymkolwiek z etapów należy zasięgnąć opinii lekarza. Zaleca się, aby przed przystąpieniem do jakiejkolwiek aktywności ruchowej oraz przed zastosowaniem jakiegokolwiek programu dietetycznego i/lub treningowego, zasięgnąć porady lekarza. Dieta i suplementacja mają na celu procesu leczniczego czy też zdrowego trybu życia, optymalizację zdrowego trybu życia oraz procesu leczniczego. Nie mogą zastąpić Kupującemu konsultacji u lekarza specjalisty czy leków.  
  7. W przypadku odrzucenia reklamacji Klient ma prawo dochodzenia swoich roszczeń na drodze postępowania sądowego.

 Dane osobowe i polityki cookies

  1. Administratorem danych osobowych Klienta jest Usługodawca.
  2. Dane osobowe Klienta przetwarzane są w celu obsługi zamówień, konta użytkownika oraz ewentualnej obrony, dochodzenia lub ustalenia roszczeń związanych z zawieranymi za pośrednictwem Sklepu umowami.
  3. Szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies znajdują się w zakładce Polityka Prywatności dostępnej pod adresem https://www.activetherapystudio.pl

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Usługodawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku
    z zawartymi umowami na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
  2. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Między innymi, Konsument ma możliwość:
  1. Zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem
    o rozstrzygnięciu sporu wynikłego z zawartej umowy,
  2. Zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Kupującym a Usługodawcą,
  3. Skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika prawa konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
  4. Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej http://polubowne.uokik.gov.pl.
  5. Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego
  2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany treści zapisów niniejszego Regulaminu.
  3. W przypadku dokonania zmian w Regulaminie, ogłoszone zostanie to na stronie https://www.activetherapystudio.pl, a ich wejście w życie rozpoczyna się w dniu ogłoszenia zmian na stronie. Klientów obowiązuje treść Regulaminu z daty zawarcia umowy.
  4. Regulamin wchodzi w życie z dniem 31.10.2023.

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od Umowy) 

Adresat:                                                                         Data:

Adres e-mail:

Adres e-mail Klienta:

Ja, ………………………………………….., niniejszym składam oświadczenie o odstąpieniu od Umowy świadczenia Usługi przez (…) zawartej w dniu ………………………… .

Podpis: ___________________



file_1700665774639

POLITYKA PRYWATNOŚCI

STRONY INTERNETOWEJ HTTPS://ACTIVETHERAPYSTUDIO.PL

  1. Dla Właściciela niniejszej strony internetowej, ochrona danych osobowych Użytkowników jest sprawą najwyższej wagi. Dokłada on ogrom starań, aby Użytkownicy czuli się bezpiecznie, powierzając swoje dane osobowe w trakcie korzystania ze strony internetowej.

  2. Użytkownik to osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna, nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, korzystająca z usług elektronicznych, dostępnych w ramach strony internetowej.

  3. Niniejsza polityka prywatności wyjaśnia zasady i zakres przetwarzania danych osobowych Użytkownika, przysługujące mu prawa, jak też obowiązki administratora tych danych, a także informuje o używaniu plików cookies.

  4. Administrator stosuje najnowocześniejsze środki techniczne i rozwiązania organizacyjne, zapewniające wysoki poziom ochrony przetwarzanych danych osobowych oraz zabezpieczenia przed dostępem osób nieupoważnionych.

    1. ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH

      Administratorem danych osobowych jest Przedsiębiorca Pani Dominika Szczepaniak, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą: Dominika Szczepaniak – FIT.DONKA, z siedzibą przy: Szkolna 143A 42-100 Kłobuck, NIP: 5273011608 (zwany dalej: „Właściciel").

    2. CEL PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

      1. Administrator przetwarza dane osobowe Użytkownika w celu:

        W celu prawidłowego wykonywania umów sprzedaży zawartych w ramach sklepu internetowego online, za pośrednictwem strony internetowej https://activetherapystudio.pl

      2. Oznacza to, że dane te są potrzebne w szczególności do

        1. zawarcia umowy;

        2. dokonania rozliczeń;

        3. dostarczenia zamówionego przez Użytkownika towaru lub wykonanie usług;

        4. korzystania przez Użytkownika z wszelkich uprawnień konsumenckich (np. odstąpienie od umowy, rękojmia).

      3. Użytkownik może również wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji o nowościach i promocjach, co spowoduje, że administrator będzie również przetwarzać dane osobowe, w celu przesyłania Użytkownikowi informacji handlowych, dotyczących m.in. nowych produktów lub usług, promocji czy wyprzedaży.

      4. Dane osobowe są również przetwarzane w ramach wypełnienia prawnych obowiązków, ciążących na administratorze danych oraz realizacji zadań, w interesie publicznym m.in. do wykonywania zadań, związanych z bezpieczeństwem i obronnością lub przechowywaniem dokumentacji podatkowej.

      5. Dane osobowe mogą być również przetwarzane w celach marketingu bezpośredniego produktów, zabezpieczenia i dochodzenia roszczeń lub ochrony przed roszczeniami Użytkownika lub osoby trzeciej, jak również marketingu usług i produktów podmiotów trzecich lub marketingu własnego, niebędącego marketingiem bezpośrednim.

    3. RODZAJ DANYCH

      1. Administrator przetwarza następujące dane osobowe, których podanie jest niezbędne do:

        1. dokonywania zakupów za pomocą strony internetowej:

          • imię i nazwisko;

          • płeć;

          • adres dostawy;

          • numer telefonu;

          • adres e-mail;

        2. Dane podawane przez Użytkownika opcjonalnie:

          • data urodzenia;

          • numer PESEL (w przypadku żądania wystawienia faktury);

          • numer NIP (w przypadku żądania wystawienia faktury dla przedsiębiorcy).

      2. W przypadku odstąpienia od umowy bądź uznania reklamacji, gdy zwrot należności następuje bezpośrednio na rachunek bankowy Użytkownika, w celu dokonania zwrotu należności przetwarzamy również informacje, dotyczące numeru rachunku bankowego.

    4. PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

      1. Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), OJ L 119, 4.5.2016, p. 1–88, dalej zwane: „rozporządzenie RODO".

      2. Administrator przetwarza dane osobowe wyłącznie po uprzednim uzyskaniu zgody Użytkownika w chwili potwierdzenia dokonanej na stronie internetowej transakcji.

      3. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest całkowicie dobrowolne, jednakże brak jej udzielenia uniemożliwia dokonywanie zakupów, za pośrednictwem strony internetowej.

    5. PRAWA PRZYSŁUGUJĄCE UŻYTKOWNIKOWI

      1. Użytkownik może w każdej chwili zażądać od administratora informacji o zakresie przetwarzania danych osobowych.

      2. Użytkownik może w każdej chwili zażądać poprawienia bądź sprostowania swoich danych osobowych.

      3. Użytkownik może w każdej chwili wycofać swoją zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych, bez podawania przyczyny. Żądanie nieprzetwarzania danych może dotyczyć wskazanego przez Użytkownika konkretnego celu przetwarzania np. wycofanie zgody na otrzymywanie informacji handlowych bądź dotyczyć wszystkich celów przetwarzania danych. Wycofanie zgody co do wszystkich celów przetwarzania spowoduje, że konto Użytkownika zostanie usunięte ze strony internetowej, wraz ze wszystkimi wcześniej przetwarzanymi przez administratora danymi osobowymi Użytkownika. Wycofanie zgody nie wpłynie na już dokonane czynności.

      4. Użytkownik może w każdej chwili żądać, bez podawania przyczyny, aby

        administrator usunął Jego dane. Żądanie usunięcia danych nie wpłynie na dotychczas dokonane czynności. Usunięcie danych oznacza jednoczesne usunięcie konta Użytkownika, wraz ze wszystkimi zapisanymi i przetwarzanymi do tej pory przez administratora danymi osobowymi.

      5. Użytkownik może w każdej chwili wyrazić sprzeciw przeciwko przetwarzaniu danych osobowych, zarówno w zakresie wszystkich przetwarzanych przez administratora danych osobowych Użytkownika, jak również jedynie w ograniczonym zakresie np. co do przetwarzania danych w konkretnie wskazanym celu. Sprzeciw nie wpłynie na dotychczas dokonane czynności. Wniesienie sprzeciwu spowoduje usunięcie konta Użytkownika, wraz ze wszystkimi zapisanymi i przetwarzanymi do tej pory, przez administratora, danymi osobowymi.

      6. Użytkownik może zażądać ograniczenia przetwarzania danych osobowych, czy to przez określony czas, czy też bez ograniczenia czasowego, ale w określonym zakresie, co administrator będzie obowiązany spełnić. Żądanie to nie wpłynie na dotychczas dokonane czynności.

      7. Użytkownik może zażądać, aby administrator przekazał innemu podmiotowi, przetwarzane dane osobowe Użytkownika. Powinien w tym celu napisać prośbę do administratora, wskazując, jakiemu podmiotowi (nazwa, adres) należy przekazać dane osobowe Użytkownika oraz jakie konkretnie dane Użytkownik życzy sobie, żeby administrator przekazał. Po potwierdzeniu przez Użytkownika swojego życzenia, administrator przekaże, w formie elektronicznej, wskazanemu podmiotowi, dane osobowe Użytkownika. Potwierdzenie przez Użytkownika żądania jest niezbędne z uwagi na bezpieczeństwo danych osobowych Użytkownika oraz uzyskanie pewności, że żądanie pochodzi od osoby uprawnionej.

      8. Administrator informuje Użytkownika o podjętych działaniach, przed upływem miesiąca od otrzymania jednego z żądań wymienionych w poprzednich punktach.

    6. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH OSOBOWYCH

      1. Zasadniczo dane osobowe są przechowywane tylko tak długo, jak to jest konieczne do wypełnienia zobowiązań umownych lub ustawowych, dla których zostały one zgromadzone. Dane te zostaną usunięte natychmiast, gdy ich przechowywanie nie będzie konieczne, w celach dowodowych, zgodnie z prawem cywilnym lub w związku z ustawowym obowiązkiem przechowywania danych.

      2. Informacje, dotyczące umowy, przechowuje się w celach dowodowych, przez okres trzech lat, począwszy od końca roku, w którym zakończono relacje handlowe z Użytkownikiem. Usunięcie danych nastąpi po upływie ustawowego terminu przedawnienia dochodzenia roszczeń umownych.

      3. Ponadto, administrator może zachować informacje archiwalne, dotyczące zawartych transakcji, gdyż ich przechowywanie jest związane z przysługującymi Użytkownikowi roszczeniami np. z tytułu rękojmi.

      4. Jeśli żadna umowa nie została zawarta, między Użytkownikiem i Właścicielem, dane osobowe Użytkownika są przechowywane do czasu usunięcia konta Użytkownika na stronie internetowej. Usunięcie konta może nastąpić w wyniku wysunięcia żądania przez Użytkownika, wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych, bądź też zgłoszenia sprzeciwu co do przetwarzania tych danych.

    7. POWIERZENIE PRZETWARZANIA DANYCH INNYM PODMIOTOM

      1. Administrator może powierzać przetwarzanie danych osobowych podmiotom współpracującym z administratorem, w zakresie niezbędnym dla realizacji transakcji np. w celu przygotowania zamówionego towaru oraz dostarczania przesyłek lub przekazywania informacji handlowych, pochodzących od administratora (ostatnie dotyczy Użytkowników, którzy wyrazili zgodę na otrzymywanie informacji handlowych).

      2. Poza celami, wskazanymi w niniejszej Polityce Prywatności, dane osobowe Użytkowników, nie będą w żaden sposób udostępniane osobom trzecim, ani przekazywane innym podmiotom, w celu przesyłania materiałów marketingowych tych osób trzecich.

      3. Dane osobowe Użytkowników strony internetowej nie są przekazywane poza obszar Unii Europejskiej.

      4. Niniejsza Polityka Prywatności jest zgodna z przepisami wynikającymi z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia RODO.

    8. PLIKI COOKIES

  1. Strona internetowa używa plików cookies (ciasteczka) lub podobną technologię (dalej łącznie nazywane: "cookies") do zbierania informacji o dostępie Użytkownika do strony internetowej (np. za pomocą komputera lub smartfonu) oraz jego preferencjach. Są one wykorzystywane m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania strony internetowej do indywidualnych potrzeb Użytkownika.

  2. Pliki cookies to fragmenty informacji, które zawierają unikalny kod referencyjny, który strona internetowa przesyła na urządzenie Użytkownika, w celu

    przechowywania, a czasem śledzenia informacji, dotyczących używanego urządzenia. Zwykle nie pozwalają one zidentyfikować osoby Użytkownika. Ich głównym zadaniem jest lepsze dopasowanie strony internetowej do Użytkownika.

  3. Niektóre z plików cookies, występujące na stronie internetowej, są dostępne tylko przez czas trwania danej sesji internetowej i wygasają po zamknięciu przeglądarki. Inne pliki cookies służą do zapamiętywania Użytkownika, który po powrocie na stronę internetową, jest na niej rozpoznawany. Są one wówczas zachowywane przed dłuższy czas.

  4. Pliki cookies używane na niniejszej stronie internetowej to:

    sounestID, usuwany po zamknięciu przeglądarki, omnisendSessionid, 30 minut, page-views, usuwany po zamknięciu przeglądarki

  5. Wszystkie pliki cookies, występujące na stronie internetowej, są ustalane przez administratora.

  6. Wszystkie pliki cookies, używane przez niniejszą stronę internetową, są zgodne z obowiązującym prawem Unii Europejskiej.

  7. Większość Użytkowników i niektórych przeglądarek mobilnych automatycznie akceptuje pliki cookies. Jeżeli Użytkownik nie zmieni ustawień, pliki cookies zostaną zapisane w pamięci urządzenia.

  8. Użytkownik może zmienić preferencje, dotyczące akceptacji plików cookies lub zmienić przeglądarkę, aby móc otrzymać za każdym razem stosowne powiadomienie, gdy funkcja cookies jest ustawiona. Aby zmienić ustawienia akceptacji cookies, należy dostosować ustawienia w przeglądarce.

  9. Warto pamiętać, że blokowanie lub usuwanie plików cookies może uniemożliwić pełne korzystanie ze strony internetowej.

  10. Pliki cookies będą wykorzystywane do niezbędnego zarządzania sesją, w tym:

    1. Tworzenia specjalnej sesji logowania dla Użytkownika strony internetowej, aby strona zapamiętała, że Użytkownik jest zalogowany, a jego żądania były dostarczane w sposób skuteczny, bezpieczny i spójny;

    2. Rozpoznawania Użytkownika, który już wcześniej odwiedził stronę internetową, co pozwala na identyfikację liczby unikalnych użytkowników, którzy skorzystali z serwisu i pozwala upewnić się co do wystarczającej pojemności serwisu dla liczby nowych użytkowników;

    3. Rozpoznawania, czy osoba odwiedzająca stronę internetową jest

      zarejestrowana na stronie internetowej;

    4. Rejestrowanie informacji z urządzenia Użytkownika, w tym: pliki cookies, adres IP i informacje o używanej przeglądarce, w celu możliwości diagnozowania problemów, administrowania i śledzenia Użytkowania witryny;

    5. Dostosowywania elementów układu szaty graficznej lub zawartości strony internetowej;

    6. Zbierania informacji statystycznych o tym, jak Użytkownik korzysta ze strony, w celu możliwości ulepszania witryny i stwierdzenia, które zakresy strony internetowej są najbardziej popularne dla Użytkowników.

Twoja przygoda zaczyna się tutaj

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
Active Therapy Studio

  1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  2. Sklep internetowy: Active Therapy Studio, działający pod adresem: https://activetherapystudio.pl/, prowadzony jest przez: Dominika Szczepaniak, z siedzibą w/przy: Ul. Szkolna 143A 42-100 Kłobuck, działający pod numerem NIP: 5273011608.
  3. Niniejszy Regulamin Sklepu internetowego określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym: Active Therapy Studio, a w szczególności zasady i tryb zawierania umów sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu, jak również tryb postępowania reklamacyjnego oraz tryb odstąpienia od umowy przez Konsumenta.
  4. W zakresie Usług świadczonych drogą elektroniczną niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 9 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 344, ze zm.).
  5. Regulamin skierowany jest do wszystkich Klientów Sklepu. Wszyscy Klienci są obowiązani zapoznać się z postanowieniami Regulaminu, przed dokonaniem zakupu.
  6. Każdy Klient zobowiązany jest przestrzegać postanowienia Regulaminu. Sprzedaż odbywa się na podstawie wersji Regulaminu, obowiązującej w momencie złożenia zamówienia.
  7. Każdy Klient ma możliwość zapoznać się z Regulaminem w każdym czasie, klikając na stronie internetowej Sklepu: https://activetherapystudio.pl/ w hiperlink: „Regulamin Sklepu”. Regulamin można w każdym czasie pobrać i wydrukować.
  8. Wszystkie informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu: https://activetherapystudio.pl/, odnoszące się do produktów (łącznie z cenami), nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1610, ze zm.), lecz zaproszenie do zawarcia umowy, w myśl art. 71 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 1610, ze zm.). Klient wysyłając Formularz Zamówienia składa ofertę kupna i dostawy wskazanego Towaru lub wskazanej Usługi za cenę i na warunkach określonych w opisie.

  9. DEFINICJE


Regulamin
– niniejszy zbiór regulacji organizujących zasady korzystania z Usług Sklepu przez Klientów.

Konsument – osoba fizyczna zawierająca Umowę za pośrednictwem Sklepu, niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

Przedsiębiorca na prawach Konsumenta – osoba fizyczna zawierająca Umowę cywilnoprawną za pośrednictwem Sklepu, bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej Umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Dla celów niniejszego Regulaminu przyjmuje się, że w razie braku rozróżnienia wskazanych dwóch grup podmiotów, Regulamin odnosi się zarówno do Konsumentów, jak też Przedsiębiorców na prawach Konsumenta.

Klient – osoba fizyczna (w tym Konsument), która ukończyła co najmniej 13 lat (pod warunkiem, że uzyskała zgodę przedstawiciela ustawowego), osoba prawna oraz jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która korzysta z Usług świadczonych przez Sklep.

Formularz Zamówienia – Usługa dostępna na stronie internetowej Sklepu, za pomocą której Klient może dokonać zakupu, w szczególności poprzez dodanie Towarów, Usług lub usług cyfrowych do Koszyka oraz określenie niektórych warunków Umowy Sprzedaży m.in. sposobu dostawy i płatności.

Koszyk – element Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Towary lub Usługi oraz w którym Klient ma możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w tym ilości nabywanych Produktów.

Sklep – serwis internetowy, należący do Sprzedawcy, dostępny pod domeną: https://activetherapystudio.pl/, za pośrednictwem którego Klient może zakupić od Sprzedawcy Towary lub Usługi.

Sprzedawca – Dominika Szczepaniak, z siedzibą w/przy: Ul. Szkolna 143A 42-100 Kłobuck, NIP: 5273011608 który prowadząc działalność zarobkową lub zawodową proponuje sprzedaż za pomocą swojej strony internetowej.

Towar – rzecz ruchoma, będąca przedmiotem obrotu pomiędzy Sklepem i Klientem, którego warunki sprzedaży określa Formularz Zamówienia.

Towar z elementami cyfrowymi – towar zawierający treść cyfrową lub usługę cyfrową lub z nimi połączony w taki sposób, że brak treści cyfrowej lub usługi cyfrowej uniemożliwiłby jego prawidłowe funkcjonowanie.

Usługa – działalność gospodarcza o charakterze nieprodukcyjnym, świadczona bez jednoczesnej obecności Sprzedawcy i Klienta (na odległość), poprzez przekaz danych na indywidualne żądanie Klienta, przesyłanej i otrzymywanej za pomocą urządzeń do elektronicznego przetwarzania, włącznie z kompresją cyfrową, i przechowywania danych, która jest w całości nadawana, odbierana lub transmitowana za pomocą sieci telekomunikacyjnej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 576, ze zm.).

Usługa cyfrowa – usługa pozwalającą Konsumentowi na wytwarzanie, przetwarzanie, przechowywanie lub dostęp do danych w postaci cyfrowej; wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez Konsumenta lub innych użytkowników tej usługi bądź inne formy interakcji za pomocą danych w postaci cyfrowej np. usługi wymiany treści wideo i audio oraz inne usługi przechowywania plików online, edycja tekstów lub gry oferowane w chmurze, usługi przechowywania danych w chmurze, poczty elektronicznej, mediów społecznościowych i aplikacji działających w oparciu o chmury.

Produkt – każdy towar lub usługa, w tym nieruchomości, usługi cyfrowe i treści cyfrowe, a także prawa i obowiązki.

Środowisko cyfrowe – sprzęt komputerowy, oprogramowanie i połączenia sieciowe, wykorzystywane przez Konsumenta w celu uzyskania dostępu do treści cyfrowej lub usługi cyfrowej lub w celu korzystania z nich.

Integracja – połączenie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z elementami środowiska cyfrowego Konsumenta i włączenie ich do tych elementów w celu zapewnienia zgodności z Umową o dostarczanie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej.

Kompatybilność – współdziałanie treści cyfrowej, usługi cyfrowej, lub towaru ze sprzętem komputerowym lub oprogramowaniem, które są zazwyczaj używane do korzystania z treści cyfrowej, usługi cyfrowej, lub towaru tego samego rodzaju, bez konieczności ich przekształcania.

Funkcjonalność – zdolność treści cyfrowej, usługi cyfrowej lub towaru do pełnienia swoich funkcji z uwzględnieniem ich przeznaczenia.

Interoperacyjność – zdolność treści cyfrowej, usługi cyfrowej lub towaru do współdziałania ze sprzętem komputerowym lub oprogramowaniem innymi niż te zazwyczaj używane do korzystania z treści cyfrowej, usługi cyfrowej lub towaru tego samego rodzaju.

Internetowa platforma handlowa – usługa korzystająca z oprogramowania, w tym ze strony internetowej, z części strony internetowej lub aplikacji, obsługiwanego przez przedsiębiorcę lub w jego imieniu, w ramach której umożliwia się Konsumentom zawieranie z innymi przedsiębiorcami umów na odległość lub osobom fizycznym, niebędącym przedsiębiorcami zawieranie umów na odległość z innymi osobami fizycznymi, niebędącymi przedsiębiorcami.

Dostawca internetowej platformy handlowej – przedsiębiorca, który obsługuje internetową platformę handlową, dostarcza podmiotom internetową platformę handlową lub umożliwia korzystanie z tej platformy.

Umowa – umowa sprzedaży Towarów, Usług lub usług cyfrowych na odległość, zawarta przez Klienta za pośrednictwem Sklepu, zwykle przez Formularz Zamówień.


  1. PRZYJMOWANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
  2. Warunkiem korzystania ze Sklepu jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacja. Składając zamówienie Klient akceptuje treść Regulaminu.
  3. Główne parametry, decydujące o plasowaniu ofert, przedstawionych Konsumentowi w wyniku wyszukiwania, przedstawiane również w bezpośrednim powiązaniu z daną ofertą, w widoczny sposób, są następujące:

Aby porządkować wyniki wyszukiwania Sklep korzysta z wielu kryteriów, m.in. Historia zakupów, popularność produktów, aktualne promocje, dostępność w magazynie

  1. Sklep oznacza oferty sponsorowane oraz płatne reklamy. Informacje te są przedstawiane w bezpośrednim powiązaniu z danym wynikiem wyszukiwania, w widoczny sposób, który wyróżnia się z ogólnego interfejsu.
  2. Podana w zamówieniu cena stanowi całkowitą wartość, jaką Klient zobowiązany jest zapłacić, zawierającą należny podatek (cena brutto).
  3. Jeżeli Konsument zobowiązany będzie do płatności wykraczającej poza uzgodnioną cenę, opisaną w ustępie poprzednim, Sklep niezwłocznie poinformuje Konsumenta o tym fakcie, wyjaśniając przyczynę różnicy ceny. Obciążenie Konsumenta dodatkowymi kosztami nastąpi wyłącznie po uzyskaniu wyraźnej zgody Konsumenta.
  4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany cen, znajdujących się w Sklepie, wprowadzania nowych Produktów do sprzedaży, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych, bądź wprowadzania w nich zmian, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  5. W razie wprowadzenia promocji, Sklep informuje Klientów o najniższej cenie Produktu z ostatnich 30 dni. Jeśli Produkt jest w sprzedaży krócej niż 30 dni, cena przed promocją to najniższa cena od momentu wprowadzenia Produktu do Sklepu. Informacje te są przedstawiane obok ceny promocyjnej Produktu.
  6. Zamówienia od Klientów są przyjmowane za pomocą wysłanego Formularza Zamówień, dokonanego za pośrednictwem strony: https://activetherapystudio.pl/ lub e-mailowo na adres: activetherapystudio@gmail.com, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
  7. Zamówienie Produktu realizuje się poprzez wybranie Towaru, Usługi lub usługi cyfrowej, którymi Klient jest zainteresowany, kliknięcie przycisku „DODAJ DO KOSZYKA”, znajdującego się przy opisie Produktu, a następnie, z poziomu „KOSZYK”, znajdującego się w zakładce Sklepu, wypełnienie Formularza Zamówienia, w tym wyboru formy dostawy i zapłaty bądź wyboru opcji zapłaty przy odbiorze, jeśli takowa jest dostępna dla wybranego Produktu, a następnie kliknięcie potwierdzenia zakupu.
  8. Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta powinni zaznaczyć, już w chwili składania zamówienia Produktów, że zakup nie ma dla nich charakteru zawodowego.
  9. Po złożeniu zamówienia Klient dostaje potwierdzenie złożonego zamówienia na swój adres e-mail, podany w Formularzu Zamówienia.
  10. Po otrzymaniu przez Klienta potwierdzenia przyjęcia oferty, rozpoczyna się proces realizacji zamówienia przez Sprzedawcę, przy czym:
  11. a) w przypadku złożenia zamówienia płatnego przy odbiorze – rozpoczyna się maksymalnie następnego dnia roboczego, po jego potwierdzeniu przez Sprzedawcę.
  12. b) w przypadku złożenia zamówienia płatnego przelewem tradycyjnym – rozpoczyna się po zaksięgowaniu wpłaty za złożone zamówienie, na koncie bankowym Sklepu.
  13. Zamówienia złożone w Sklepie są realizowane 24 godziny na dobę, bez względu na dzień tygodnia.
  14. Klient otrzyma wiadomość o przyjęciu zamówienia do realizacji, co jest rozumiane jako oświadczenie Sprzedawcy o przyjęciu oferty. Z chwilą jego otrzymania przez Klienta, zostaje zawarta Umowa sprzedaży.
  15. Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon VAT. Na życzenie Klienta zostanie również wystawiona i wysłana Klientowi faktura VAT (art. 106b ust. 3 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1570, ze zm.).
  16. Dostępnymi środkami porozumiewania się Klienta ze Sklepem są:
  17. a) E-mail – activetherapystudio@gmail.com
  18. b) Telefon – 795220380
  19. c) Adres korespondencyjny – ________
  20. d) Adres w celu realizacji odstąpienia od Umowy: Ul. Szkolna 143A 42-100 Kłobuck
  21. Sprzedawca nie weryfikuje autentyczności recenzji Klientów na temat zakupionych w Sklepie Produktów.

  22. REALIZACJA PŁATNOŚCI
  23. W ramach funkcjonowania Sklepu możliwe są następujące sposoby płatności:

1) za pobraniem – przy odbiorze przesyłki;

2) przelewem, na rachunek bankowy – 14 1140 2004 0000 3702 8263 4391;

3) Przelewy24

  1. Szczegółowe zasady i warunki dokonywania płatności za pośrednictwem banków lub innych dostępnych serwisów określają właściwe regulaminy odpowiednich banków i serwisów.
  2. Klient, który wybrał opcję płatności przelewem, jest zobowiązany do uiszczenia opłaty za złożone zamówienie, w terminie do pięciu (5) dni roboczych, od daty złożenia zamówienia. W przeciwnym wypadku oferta Sprzedawcy nie jest wiążąca i zamówienie zostaje usunięte z systemu. W tytule płatności wystarczy podać tylko numer składanego zamówienia. Istnieje możliwość przedłużenia terminu zapłaty, przy uprzednim poinformowaniu o tym fakcie obsługę Sklepu: activetherapystudio@gmail.com (e-mail), 795220380 (tel), ________ (adres).

  3. REKLAMACJA
  4. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu niezgodności Produktu z Umową. Do umów zobowiązujących do przeniesienia własności Towaru na Konsumenta, w tym w szczególności umów sprzedaży, umów dostawy oraz umów o dzieło będące Towarem, nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1610, ze zm.), dotyczących rękojmi za wady.

  5. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z Umową Produktu, który to brak istnieje w chwili jego dostarczenia i jest ujawniony w ciągu dwóch (2) lat od tej chwili, chyba że termin przydatności Produktu do użycia, określony przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby, działające w ich imieniu, jest dłuższy. Domniemywa się, że brak zgodności Produktu z Umową, który ujawnił się przed upływem dwóch (2) lat od chwili dostarczenia Produktu, istniał w chwili jego dostarczenia, o ile nie zostanie udowodnione inaczej lub domniemania tego nie można pogodzić ze specyfiką Produktu lub charakterem braku zgodności Produktu z Umową.
  6. Jeżeli Produkt jest niezgodny z Umową, Konsument może żądać jego naprawy lub wymiany. Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy Konsument żąda naprawy, lub Sprzedawca może dokonać naprawy, gdy Konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności Produktu z Umową, w sposób wybrany przez Konsumenta, jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy, może on odmówić doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową.
  7. Sprzedawca dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie od chwili, w której Konsument poinformował go o braku zgodności z Umową, i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta, uwzględniając specyfikę Produktu oraz cel, w jakim Konsument go nabył. Koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów, ponosi Sprzedawca. W tym celu Konsument udostępni Sprzedawcy Produkt, podlegający naprawie lub wymianie. Sprzedawca odbiera od Konsumenta Produkt na swój koszt. Jeżeli Produkt został zamontowany przed ujawnieniem się braku zgodności Produktu z Umową, Sprzedawca demontuje Produkt oraz montuje go ponownie, po dokonaniu naprawy lub wymiany albo zleca wykonanie tych czynności na swój koszt.
  8. Jeżeli Produkt jest niezgodny z Umową, Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy, gdy:
  9. a) Sprzedawca odmówił doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową;
  10. b) Sprzedawca nie doprowadził Produktu do zgodności z Umową;
  11. c) brak zgodności Produktu z Umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić Produkt do zgodności z Umową;
  12. d) brak zgodności Produktu z Umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od Umowy, bez uprzedniego żądania jego naprawy albo wymiany;
  13. e) z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Produktu do zgodności z Umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.
  14. Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z Umowy, w jakiej wartość Produktu niezgodnego z Umową pozostaje do wartości produktu zgodnego z Umową. Sprzedawca zwraca Konsumentowi kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny, niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu (14) dni, od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o obniżeniu ceny.
  15. Konsument nie może odstąpić od Umowy, jeżeli brak zgodności Produktu z Umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności Produktu z Umową jest istotny.
  16. W razie odstąpienia od Umowy Konsument niezwłocznie zwraca Produkt Sprzedawcy na jego koszt. Sprzedawca zwraca Konsumentowi cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu (14) dni od dnia otrzymania Produktu lub dowodu jego odesłania, przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakim posłużył się Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  17. Reklamacje dotyczące Produktów, mogą być zgłaszane:
  18. a) na piśmie, na adres siedziby Sprzedawcy: Ul. Szkolna 143A 42-100 Kłobuck;
  19. b) pocztą elektroniczną, na adres e-mail: activetherapystudio@gmail.com.
  20. Reklamacja powinna zawierać:
  21. a) dane osoby składającej reklamację (imię i nazwisko, adres korespondencyjny, adres e-mail i numer telefonu kontaktowego);
  22. b) wskazanie przyczyny reklamacji oraz treści żądania;
  23. c) numer Zamówienia, widniejący w potwierdzeniu przyjęcia Zamówienia;
  24. d) oryginał lub kopia dowodu zakupu (np. paragonu lub faktury) może ułatwić złożenie reklamacji, ale nie jest niezbędny do jej złożenia.
  25. Powyższe przepisy nie wyłączają możliwości udzielenia przez Sprzedawcę gwarancji na zakupione Produkty, co przewiduje osobny regulamin gwarancyjny.

  26. PRAWO ODSTĄPIENIA
  27. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 287, ze zm.), Konsument może odstąpić od Umowy dotyczącej Produktów, zakupionych w Sklepie, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie czternastu (14) dni, licząc od dnia wydania Towaru (tj. od dnia odebrania Towaru przez Konsumenta) otrzymania Usługi, treści lub usługi cyfrowej. Termin ten uważa się za zachowany, jeśli Konsument wyśle oświadczenia, przed jego upływem.
  28. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.
  29. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy należy wysłać na adres: Ul. Szkolna 143A 42-100 Kłobuck.
  30. Konsument zwróci Sprzedawcy Towar w terminie czternastu (14) dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem.
  31. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.
  32. Zwrotu Towaru należy dokonać na adres Sprzedawcy: Ul. Szkolna 143A 42-100 Kłobuck.
  33. Sprzedawca, w terminie czternastu (14) dni, od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt dostarczenia Towaru, przy czym zwrot płatności nie nastąpi do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania.
  34. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy sposób dostarczenia, oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  35. Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument.
  36. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu, będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
  37. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy:
  38. a) w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  39. b) w której przedmiotem świadczenia jest Towar, ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
  40. c) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli;
  41. d) w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  42. e) w której przedmiotem świadczenia są Towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi towarami;
  43. f) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe, dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  44. g) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
  45. h) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy;
  46. i) o dostarczanie Towarów z elementami cyfrowymi, usług cyfrowych lub treści cyfrowych, niedostarczanych na nośniku materialnym, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo do odstąpienia od Umowy, i przyjął to do wiadomości, a Sprzedawca przekazał mu potwierdzenie;
  47. j) zawartej w drodze aukcji publicznej;
  48. k) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu towarów, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w Umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
  49. l) w której Konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi, niż te, których wykonania Konsument żądał, lub dostarcza towary inne, niż części zamienne, niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji – prawo odstąpienia od Umowy przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych Usług lub Towarów;
  50. m) o świadczenie usług, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, w przypadku, w którym Konsument wyraźnie zażądął od Sprzedawcy, aby przyjechał do niego w celu dokonania naprawy, a usługa została już w pełni wykonana za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta.
  51. Prawo odstąpienia od Umowy zawartej na odległość przysługuje Konsumentom oraz Przedsiębiorcom na prawach Konsumenta.

  52. POZASĄDOWE ROZWIĄZYWANIE SPORÓW
  53. W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:
  • Mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595.
  • Pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego, działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596.
  • Bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów.
  • Internetowej platformy ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  1. Niniejszy rozdział zatytułowany „Pozasądowe rozwiązywanie sporów” nie znajduje zastosowania wobec Przedsiębiorców na prawach Konsumenta.

  2. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
  3. Klient, składając zamówienia, wyraża zgodę na przetwarzanie, podanych przez niego, danych osobowych, w celu realizacji i obsługi zamówienia, przez Sprzedawcę, który jest jednocześnie administratorem danych osobowych, w rozumieniu art. 7 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz.Urz.UE L 119, 4 maja 2016, str. 1–88.
  4. Administratorem danych osobowych, przekazanych przez Klienta, podczas korzystania ze Sklepu, jest Sprzedawca.
  5. Dane osobowe, znajdujące się w bazie danych Sprzedawcy, nie są przekazywane podmiotom, które nie uczestniczą w realizacji Umowy.
  6. Klient zgodnie, z art. 15 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz.Urz.UE L 119, 4 maja 2016, str. 1–88 ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, może żądać ich poprawienia lub usunięcia. Sprzedawca zapewnia każdemu Klientowi prawo kontroli przetwarzanych danych osobowych.
  7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak zgody na przetwarzanie danych osobowych uniemożliwia zrealizowanie zamówienia Klienta.
  8. Szczegółowe informacje w zakresie danych osobowych i ochrony prywatności zostały zawarte w zakładce „Polityka prywatności” na stronie Sklepu.

  9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
  10. Regulamin określa zasady zawierania i wykonywania Umowy sprzedaży Produktów, znajdujących się na stronie Sklepu.

  11. Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a Sprzedawcą.
  12. Regulamin dostępny jest dla wszystkich Klientów w wersji elektronicznej na stronie internetowej Sklepu: https://activetherapystudio.pl/, w zakładce: „Regulamin Sklepu”.
  13. Aby móc korzystać z Usług Sklepu, niezbędne jest posiadanie urządzeń pozwalających na dostęp do internetu oraz przeglądarki internetowej, umożliwiającej wyświetlanie stron www, jak również podanie adresu e-mail, umożliwiającego przesłanie informacji, dotyczących realizacji zamówienia.
  14. Zakazuje się wszystkim osobom, w tym Klientom, zamieszczania na stronie Sklepu treści bezprawnych.
  15. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się odpowiednie przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
  16. Regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Klienta, będącego Konsumentem, które przysługują mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami Regulaminu a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, przyznającymi konsumentom uprawnienia, pierwszeństwo mają przepisy prawa.
  17. Postanowienia Regulaminu mniej korzystne dla Konsumenta, niż postanowienia ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumentów (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 287, ze zm.) są nieważne, a w ich miejsce stosuje się przepisy ustawy.
  18. W razie gdyby którekolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu było lub miało stać się nieważne lub bezskuteczne, ważność całego Regulaminu w pozostałej części zostaje nienaruszona. W takim przypadku Strony zastąpią nieważne lub bezskuteczne postanowienie innym, które możliwie najwierniej oddaje zamierzony cel gospodarczy. Odpowiednio dotyczy to także ewentualnych luk w Regulaminie.

Załącznik 1: Formularz odstąpienia od zawartej Umowy przez Konsumenta oraz Przedsiębiorcę na prawach Konsumenta

Miasto/Wieś: ___________, dnia: __________ r.

Konsument/Przedsiębiorca na prawach Konsumenta:

Imię i nazwisko: ________________

Adres: ________________

E-mail: ________________

Tel: ________________

Przedsiębiorca:

Nazwa: Active Therapy Studio

Adres: Ul. Szkolna 143A 42-100 Kłobuck

 

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY PRZEZ KONSUMENTA LUB PRZEDSIĘBIORCĘ NA PRAWACH KONSUMENTA

Niniejszym, działając na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 287, ze zm.), w brzmieniu:

 

Art. 27 ustawy o prawach konsumenta

Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35.

informuję o odstąpieniu od umowy, zawartej dnia _______________ r., polegającej na:

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

W związku z powyższym, uprzejmie proszę o zwrot następującej kwoty pieniężnej, wynikającej z odstąpienia od umowy: _______________ zł (słownie: _____________________________________________), którą należy przelać na następujący numer rachunku bankowego: _________________________.

 

Pouczenie:

Konsument, jak również Przedsiębiorca na prawach Konsumenta, ma prawo odstąpić od Umowy w terminie 14 dni, bez podania jakiejkolwiek przyczyny, a w przypadku Umowy zawartej podczas nieumówionej wizyty w miejscu zamieszkania lub zwykłego pobytu Konsumenta albo wycieczki – w terminie 30 dni. Termin do odstąpienia od Umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia zawarcia Umowy lub w którym Konsument wszedł w posiadanie rzeczy/partii rzeczy lub części lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta, weszła w posiadanie rzeczy/partii lub części, a w przypadku Umowy zawartej podczas nieumówionej wizyty w miejscu zamieszkania lub zwykłego pobytu Konsumenta albo wycieczki – po upływie 30 dni od dnia wejścia w posiadanie tej rzeczy/partii rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę, tj. Active Therapy Studio, pod adresem: Ul. Szkolna 143A 42-100 Kłobuck, na adres e-mail: activetherapystudio@gmail.com, o swojej decyzji o odstąpieniu od Umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia, wysłanego pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną. Konsument może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od Umowy, dołączonego do niniejszego Regulaminu, co nie jest obowiązkowe. Termin uważa się za zachowany, gdy Konsument wysłał informację, dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia od Umowy, przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy. Konsument powinien odesłać lub przekazać Produkt Sprzedawcy, na adres: Ul. Szkolna 143A 42-100 Kłobuck, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin ten uważa się za zachowany, jeżeli Konsument odesłał Sprzedawcy Produkt, przed upływem terminu 14 dni.

W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów, wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego, niż najtańszy i zwykły sposób dostarczenia, oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o chęci skorzystania z prawa odstąpienia od Umowy. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu lub do czasu dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu tego samego sposobu płatności, który został użyty przez Konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie wyraził zgodę na inne rozwiązanie – w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

 

Z wyrazami szacunku

__________________
(własnoręczny podpis Konsumenta/Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta)